Wednesday, November 12, 2008

'n Gedig vir Mamma deur Cecile

Aan my ma, Nettie van Zyl
Geskryf Junie 1990

As iemand ooit vir my sou vra
watter soort mens is julle ma
Sal ek sender twyfel kan se
die beste ma wat 'n kind kan he!
'n Ma wat altyd daar is vir jou
iemand wat jy volkome kan vertrou
'n Ma wat troos as ons hartseer voel
wat glo alles gebeur met 'n doel
Ma is 'n rots wat stewig staan
Wat ons met wysheid kan vermaan
'n Ma wat in ons vreugde deel
en niks is ooit vir haar te veel
'n Ma om altyd op trots te wees
so kalm en sender vrees
ons kan altyd na haar gaan vir raad
en weet dat sy ons nooit in die steek sal laat.
Ma so ken ek jou nog al die jare
Jou fondament staan op vier stewige pilare
deursettingsvermoe, liefde, moed en Sy Krag
Die vermoe om die onmoontlike te vermag
Ek wens dat ma vandag die vrugte mag pluk
Die stroopsoet nektar daaruit sal druk
Jou beker sal vul met ware geluk
'n Heildronk op die lewe met elke sluk

Van jou dogter Cecile

1 comment:

Unknown said...

WONDERLIKE GEDIG. EK IS BLY OM TE WEET DAAR IS NOG MENSE WAT HUL MOEDER MET OE SOOS MYNE SIEN.

DANKIE